Szállítás és fizetés

Minimum termékrendelési összeg: 3.000 Ft!

Személyes átvétel esetén is 3.000 Ft a minimum rendelés! Felesleges telefonon alkudozni, nálunk ez a szabály! Köszönöm a megértést :-)

 

Miért van minimum rendelés? Katt. ide és olvasd el

 

25.000 Ft-tól előre utalással INGYENES a kiszállítás, utánvétel esetén 500.- Ft

 

RENDELÉST KIZÁRÓLAG A WEBÁRUHÁZ FELÜLETÉN LEHET LEADNI. TELEFONON, E-MAILBEN LEADOTT RENDELÉST NEM FOGADUNK EL!

Igyekszünk minden termékünket folyamatosan készleten tartani. Ami készleten van, az a webáruház által jelzett mennyiségben azonnal el is érhető. A megrendelésről minden esetben E-számlát kapsz a rendeléskor megadott e-mail címedre,  rendelésed feldolgozásának napján (AAM - alanyi adómentes a számla).

Csomagod általában a rendelés leadását követő 2-3 munkanap alatt kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre 8-17 óra között. A hétvégeken, ünnepnapokon leadott rendeléseket a rákövetkező munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.

 

FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK:

 

1. Személyes átvétel esetén nincsen utánvétes fizetésre lehetőség, csak előre átutalás. 

2. Fizetés GLS futárszolgálat esetében:

  • GLS csomagpont, csomagautomata csak előre utalás van: 995.-
  • GLS házhozszállítás előre utalással 2.000.-;  25.000.-tól ingyenes
  • GLS házhozszállítás utánvéttel 2.000+500=2.500.-; 25.000.-tól 600.-

3. MPL (Magyar Posta) esetében: Kevés csomagunk van, nem vagyunk az MPL szerződött/regisztrált partnerei, ezért lakossági tarifa szerint tudjuk csak a csomagokat kiszállíttatni. 

  • MPL csomagautomatából csak előre utalással: 1.500.-
  • MPL PostaPontra csak előre utalással: 2.565.-
  • Postán átvétel csak előre utalással: 2.565.-

 

Banki átutalás:

  • Átutalás esetén a megrendelő nevét tüntesd fel a megjegyzésben! 
  • Az átutaláshoz szükséges adatokat a rendelés visszaigazoló levélben is megtalálod:

Számla tulajdonos: Mikei János  (K&H Bank)
Bankszámlaszám: 10403136-75564952-50511005
IBAN: HU05 10403136-75564952-50511005

 

100% PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA 15 NAPIG

Kérdezés, indoklás nélküli pénzvisszafizetési garanciát adunk Neked 15 napon belül. A terméket új állapotban kell visszaküldened nekünk, és mi 15 napon belül visszafizetjük a vételárát. A csomag visszaküldés díja minden esetben téged terhel! A visszaküldés előtt telefonon egyeztetnünk kell, különben nem áll módunkban átvenni a csomagot: 06-20-385-1048

 

Maximális kényelem GLS futárszolgálattal - Mindig tudod, mely 3 órás időintervallumban várható a GLS futár érkezése

Csomagodat itt tudod nyomon követni: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes (A weboldalon a csomagszám mezőbe kell beírni a csomagszámot)

GLS Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660

- Gyorsan és kényelmesen átveheted a megrendelt árut akkor is, ha közben megváltoztak a feltételek. Már az első kiszállítás előtt is módosíthatsz. Kérlek, szükség szerint módosítsd a GLS-től kapott e-mail értesítő alapján az átvétel helyét és idejét. Így biztosítható a sikeres kézbesítés.

- Aznap, amikor átadjuk csomagodat a futárszolgálatnak, a GLS e-mailben értesít csomagod felvételéről, az utánvét összegéről és a másnapi kiszállításról. A kiszállítás napja, címe már az első kiszállítás előtt módosítható. A küldemény kiszállításának napján a reggeli órákban a GLS újabb e-mail-t küld, amelyben a küldeményed pontos kiszállításáról értesít, így megtudod, hogy mely 3 órás időablakban számíthatsz a GLS futár érkezésére. A fenti értesítés nem teszi a szolgáltatást időgarantált szolgáltatássá, tájékoztató jellegű – figyelemmel a szolgáltatás jellegére közlekedési és egyéb akadályok merülhetnek fel!

- Házhozszállítás esetén, ha nem vagy otthon a kézbesítéskor, akkor sincs mitől félned! A GLS futárszolgálat még kétszer megkísérli a kiszállítást. E-mailben küld egy újabb üzenetet, ami egy linket tartalmaz, ahol közvetlenül kiválaszthatod a számodra legjobb kézbesítési lehetőséget.

- Ha csomagpontra, csomagautomatába kéred csomagod, akkor a kapott értesítőtől számított 5 munkanapon belül veheted át a csomagod.

 

GLS FUTÁRSZOLGÁLAT

  • Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.
  • Telefon: +36 29/ 88 67 00
  • Mobil: +36 20 890-0660
  • E-mail:  info@gls-hungary.com
  • Csomagodat itt tudod nyomon követni: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes (A weboldalon a csomagszám mezőbe kell beírni a csomagszámot)

 

MPL - Magyar Posta

  • Elérhetősége: +06-1-767-8282; ugyfelszolgalat@posta.hu; további elérhetőség: a posta ÜGYFÉLSZOLGÁLAT oldalán 

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:

  • Személyes átvétel érdi telephelyünkön nyitvatartási időben egy általad előre egyeztetett időpontban. Tel.: 06-20-385-1048
  • Személyes átvétel során csak előre utalásos fizetésre van lehetőséged!
  • Nyitvatartás: H-Cs: 9-18 és P: 9-12 óráig előre egyeztetve
  • Telephelyünk címe: 2030 Érd, Ébenfa utca 14. Megközelítés: Érd, Égerfa utca felől (Hajós játszótér). A Gyertyánfa utca felől autóval nem ajánlott!

Ha kérdésed van, hívj bátran segítek: +36 20 385 1048; e-mail címem: gasztrokreativ{kukac}gmail{pont}com

 

Köszönettel: Mikei Erika